Subiect preferate

24 oct. 2011

Avem o nouă pasiune: LEGO!

Îmi aduc aminte că, înainte să avem copii, dezvoltasem un hobby pe care îmi pare rău că nu-l mai am cu aceeași intensitate: puzzle-urile.

Aveam un puzzle uriaș  la  care am stat săptămâni întregi și nu ne-am plictisit.

Mai nou ni s-a aprins flacăra unei alte pasiuni: jocurile de tip LEGO.

Ambii copii sunt foarte  interesați  să se joace cu cărămiduțele de construit. Încă nu au construit nimic ca la carte, e prea devreme. Însă ne-a prins și pe noi, părinții, febra Lego :)

Unul din rarele momente în care au colaborat, ca o echipă :)

Când o prinde, Natalia lucrează cu frenezie la Lego.

Vlăduț e un adevărat arhitect. Construiește  fundații de orașe :)



Uite  ce  a construit tăticul. E o mașină  de pompieri, pentru cine nu s-a prins  :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu