Subiect preferate

27 oct. 2011

Cum să construiești o masă pentru LEGO


Vlăduț nu se mai dezlipea de măsuța pentru LEGO de la Cora, la  raionul de jucării. Adevărul este că și eu aș fi stat acolo câteva ore să construiesc ceva :)





 Am văzut că toți copiii erau atrași ca un magnet de măsuța aia pentru LEGO.

Ne-am hotărât să cumpărăm o plăcuță, dar una mică, să vedem dacă le place copiilor. A făcut minuni, au devenit brusc intersați nu doar de LEGO Duplo, ci și de piesele minuscule de la LEGO pentru 4+.

În aceste condiții, op mâini - noi doi și copiii - nu încăpeau pe o singură plăcuță :), așa că am început să căutăm soluții. Există mese speciale,  așa cum este cea expusă la Cora, dar costă destul de mult. Pot ajunge și la 300 dolari, spre exemplu, pe  Amazon.



Soluția cea mai la îndemână a fost să cumpărăm încă trei plăci și să le combinăm pe toate pentru a construi una singură, mare. Am sacrificat măsuța de joacă de la Ikea din camera lui Vlăduț și am aplicat și am lipit toate plăcuțele pe ea. Ideea este simplă și am găsit-o pe Internet.

O placă pentru LEGO  costă 31,99 lei la eMAG.ro și are dimensiunea 25.x25.











Evident, nu-i musai să aveți masă de la Ikea pentru a construi placa pentru LEGO. Puteți adapta orice altă masă aveți la îndemână și sunteți dispuși s-o transformați în masă de joacă. Mesele mai mari au avantajul că rămâne mai mult loc pentru împrăștiat/depozitat piese.

Pentru lipit am folosit un adeziv universal - Bison Kit, dar cred că merge cam orice super glue.

Singura chestie la care trebuie să fiți atenți este să nu lipiți plăcile fix una de alta, ci să le prindeți mai întâi între ele  cu piese LEGO. Altfel, nu se vor mai potrivi piesele în zonele de îmbinare.

Măsuța de la Ikea se poate adapta și pentru placa de LEGO Duplo, dacă o montați ca în poza de mai jos:





Piesele de LEGO le ținem în niște cutii de plastic compartimentate, pe culor, dar se pot face diverse improviații pentru a monta sub masă sertare sau săculeți pentru cărămiduțe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu